Black-Cell.net

  • July 21, 2019, 01:30:28 AM
  • Welcome, Guest
Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: CUMDUNT USES BIGHEAD  (Read 1231 times)

cumdunt

  • Offline Offline
  • Posts: 311
    • View Profile
    • http://
CUMDUNT USES BIGHEAD
« on: September 19, 2003, 06:59:29 PM »

:) promised some retards i would post pics to show em that I dont use bighead crap.

sry to annoy y'all with this crap.

   
   
   





such a cheat arent i  :rolleyes:  B)  :tongue:
« Last Edit: September 20, 2003, 04:13:03 AM by cumdunt »
Logged

Caperucita

  • Renegade Server VIP
  • Offline Offline
  • Posts: 1204
    • View Profile
CUMDUNT USES BIGHEAD
« Reply #1 on: September 20, 2003, 03:30:37 AM »

i dont see any enemy, so i is not probed for me, but i havent play u
Logged

Spydah154

  • Offline Offline
  • Posts: 41
    • View Profile
CUMDUNT USES BIGHEAD
« Reply #2 on: September 20, 2003, 05:55:38 AM »

Not only that but by showing the obvious use of other extras arent you hurting your case?
Logged

cabal0428

  • Offline Offline
  • Posts: 425
    • View Profile
    • http://
CUMDUNT USES BIGHEAD
« Reply #3 on: September 20, 2003, 06:04:54 AM »

Spydah he's using a few custom skins, woop-dee-fucking-doo. Unless it's bright glowing people then there's no real problem with that.
Logged
<Raven> cuz retards shouldn breed
<cabal0428> ok then
* cabal0428 hands raven a box of condoms
<Raven> wow dey r baloons

Spydah154

  • Offline Offline
  • Posts: 41
    • View Profile
CUMDUNT USES BIGHEAD
« Reply #4 on: September 20, 2003, 06:15:59 AM »

Im not accusing or anything I wasnt even there when this apparently happened, but from a defensive point of view it would have made more sense to take shots of him playing without any kind of mods.  Not to mention you should take the shots while playing in a game on the actual black cell server with a witness or two if you really want people to believe you.  

And speaking of which where do you get that radar mod?  It looks kinda cool.
Logged

cumdunt

  • Offline Offline
  • Posts: 311
    • View Profile
    • http://
CUMDUNT USES BIGHEAD
« Reply #5 on: September 20, 2003, 07:59:20 AM »

the stealth blackhand skin i'm using doesnt make it any easier to spot them. it's just there cos on maps like under that have white colored areas, u lose track of ur own character!!! (yes, i play in 3rd person view).

As far as i know, u need to leave ren and return if u want to remove skins (pls correct me if i'm wrong cos i dunno). Now if i WAS using BH i could leave and come back with it turned off (as with all memory resident progs/hacks, they require restart of game (again, i dunno, correct me if need be))?!! So I chose to get them to type someting and screencapture it there and then. So now, becasue they know where i was when they typed msg, i cant mock up a fake screenie :D:D

ooh, my hud skins makes it soooo much easier to aim :D   hehe

anyways, i'm currently not banned and as stated in original post, the screenies are here cos i promised to confused renegade n00bz i'd post.
« Last Edit: September 21, 2003, 05:09:33 AM by cumdunt »
Logged

Bizmalt

  • Offline Offline
  • Posts: 33
    • View Profile
CUMDUNT USES BIGHEAD
« Reply #6 on: September 22, 2003, 10:35:06 PM »

I have played with cumdunt for a long time now. He is not a cheat!!! Just a very good player.  So whom ever is saying he is a cheat. Get over your self and deal with the fact that he waxed you. There nuf said.  
Logged

cumdunt

  • Offline Offline
  • Posts: 311
    • View Profile
    • http://
CUMDUNT USES BIGHEAD
« Reply #7 on: September 23, 2003, 04:33:10 AM »

Quote
GRNGOBLN0: and if Iím wrong I will apologize.

See, that's how it's done :)  He said he'd apologize and he did. Shows what type of person he is. Fair enuf, he thought i was cheating, but when he realised I wasnt (coupla days later) he apologized.  Can't say the same for a certain snake now can I !!!!




[size=8]*Thx biz, as always*[/size]
Logged
Pages: [1]   Go Up